ÜZLETI FELTÉTELEK
ÜZLETI FELTÉTELEK
- Ezeket az általános üzleti feltételeket (a továbbiakban „üzleti feltételek“) a § 1751. és az ezt követő paragrafusok alapján vannak kiadva. Törvény, a polgári törvénykönyvről szóló 89/2012. törvény (a továbbiakban csak „Ptk“.)
Botan shop s.r.o.
CÉGJEYGZÉKSZÁM: 05518296
ADÓSZÁM: CZ05518296
Székhely: Prostřední Bludovice 522, Horní Bludovice, 739 37, Csehország
Bejegyezve az osztravai kerületi bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C szakasz, 67873
Elérhetőség:
email: info@tanccipok.hu
tel: +36 305 636 245
www.tanccipok.hu
- Ezek a feltételek az eladó és az a természetes személy kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozzák, akik az üzleti tevékenységük kívül fogyasztóként vagy üzleti tevékenységükön belül adásvételi szerződést kötnek (a továbbiakban csak „vevő“) a rendelkezésre álló weboldalon található webes felületen keresztül: www.majlotoys.hu (a továbbiakban csak „online áruház“).
- Az üzleti feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen feltételek rendelkezéseivel szemben.
- A jelen feltételeket és az adásvételi szerződést a szerződő felek magyar nyelven kötik meg.
II. ÁRINFORMÁCIÓK
- Az online áruház katalógusában az egyes árukra vonatkozóan tájékoztatást adunk az áruk tulajdonságairól, beleértve az egyes áruk árait és főbb jellemzőit. Az árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t, az összes kapcsolódó díjat és az áruk visszaküldésének költségeit, ha az árukat jellegüknél fogva nem lehet a szokásos postai úton visszaküldeni. Az áruk árai mindaddig érvényben maradnak, amíg az online áruházban meg vannak jelenítve. Ez a rendelkezés nem zárja ki az adásvételi szerződés megkötését egyedileg elfogadott feltételek mellett.
- Az online áruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezen áruk összefüggésében.
- Az áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatban minden információ fel van tüntetve, ami a költségeket érinti. Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó információk csak azokban az esetekben érvényesek, amikor az árukat Magyarország területén szállítják.
- Az áruk vételárával járó bármely engedmény nem kombinálható egymással, hacsak az eladó másképp nem állapodik meg a vevővel.
III. MEGRENDELÉS ÉS ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS KÖTÉS
- A vevőnek az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban, ill. a távközlési eszközök használatával kapcsolatban felmerült költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vevő maga tériti. Ezek a költségek nem térnek el az alap díjszabástól.
- A vevő az árukat a következő módokon rendelheti meg:
- felhasználói fiókján keresztül, ha korábban regisztrált az online áruházban,
- regisztráció nélkül a megrendelőlap kitöltésével.
- Megrendeléskor a vevő kiválasztja az árut, az árucikkek számát, a fizetés és a szállítás módját.
- A megrendelés elküldése előtt a vevő ellenőrizheti és megváltoztathatja a megrendelésben megadott adatokat. A vevő a "RENDELÉS KÜLDÉSE" gombra kattintva elküldi a megrendelést az eladónak. A megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon található összes kötelező adat kitöltése és a vevő megerősítése arról, hogy elolvasta ezeket a feltételeket.
- A megrendelés megérkezése után az eladó a vevőnek a megrendeléskor megadott e-mail címre visszaigazolást küld a megrendelés megérkezéséről. Ez a megerősítés a szerződés megkötésének minősül. A visszaigazoláshoz mellékelve lesz a az eladó aktuális üzleti feltételei is. Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az eladó megerősíti a megrendelést a vevő e-mail címére küldött üzenetben.
- Abban az esetben, ha a megrendelésben meghatározott követelmények bármelyikét az eladó nem tudja teljesíteni, a módosított ajánlatot elküldi a vevő e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és ilyen esetben az adásvételi szerződés úgy köttetik meg, hogy a vevő megerősíti az ajánlat elfogadását az eladó által küldött e-mail címen keresztül.
- Az eladó által elfogadott összes megrendelés kötelező jellegű. A vevő mindaddig lemondhatja a megrendelést, amíg a vevő értesítést nem kap a megrendelés elfogadásáról az eladó részéről. A vevő telefonon lemondhatja a megrendelést az eladó telefonszámán vagy az üzleti feltételekben megadott e-mail címen keresztül.
- Abban az esetben, ha az eladó nyilvánvaló technikai hibát követ el az áruk árának online áruházban történő feltüntetésekor vagy a megrendelés során, az eladó nem köteles az árut a vevőnek eljuttatni ezért a nyilvánvalóan téves árért. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt a hibáról, és a módosított ajánlatot elküldi a vevőnek az e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és ilyen esetben az adásvételi szerződés a vevő elfogadásának megerősítésével köttetik meg, amit az eladó elküld a vevő e-mail címére.
IV. FELHASZNÁLÓI FIÓK
- A vevő online áruházban történő regisztrációja során a későbbiekben hozzáférhet a fiókjához. A vevő megrendelheti az árut akár a felhasználói fiókjából is. A vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut.
- A vevő a felhasználói fiókjában és az áruk megrendelésekor köteles minden adatot helyesen és valóságnak megfelelően megadni. A vevő bármilyen változás esetén köteles frissíteni a felhasználói fiókjában megadott adatokat. A vevő felhasználói fiókjában és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
- Az felhasználói fiókjához való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vevő köteles bizalmasan kezelni az felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat és adatokat. Az eladó nem felelős a felhasználói fiók harmadik fél általi visszaélésért.
- A vevő nem jogosult harmadik félnek engedélyezni a felhasználói fiók használatát.
- Az eladó törölheti a felhasználói fiókját, különösen akkor, ha a vevő már nem használja a felhasználói fiókját vagy ha a vevő megszegi az adásvételi szerződésből és ezen üzleti feltételekből eredő kötelezettségeit.
- A vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók esetleg nem áll rendelkezésre éjjel-nappal, különös tekintettel az eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartására, ill. harmadik fél hardverének és szoftverének szükséges karbantartása miatt.
V. FIZETÉSI FELTÉTELEK ÉS ÁRUK SZÁLLÍTÁSA
- Az áru vételárát és az adásvételi szerződés szerinti áru kiszállításával kapcsolatos költségeket a vevő a következő módon fizetheti:
- készpénz nélküli átutalást az eladó 12600016-18640385-60660902 számú bankszámlájára, amely a Wise Europe SA bankban van vezetve (a továbbiakban csak „eladó számlája“)
- fizetés átvételkor (a sofőrnek készpénzzel vagy kártyával is fizethet)
- utánvéti szolgáltatás díja 490 forint
- A vevő a vételárral együtt köteles megtéríteni az eladónak a csomagolással, az áruszállítással és fizetési móddal kapcsolatos költségeket. Hacsak az alábbiakban kifejezetten másként nem lesz feltüntetve, a vételár tartalmazza az áruk szállításával kapcsolatos költségeket is.
- A nem készpénzes fizetés esetén a vételár a fizetési utasításoknak a vevő e-mail címére történő elküldésétől számított 3 napon belül fizetendő, és a számla a vételár bankszámlánkra történő jóváírását követően azonnal ki lesz állítva.
- Készpénz nélküli fizetés esetén a vevő köteles megfizetni az áru vételárát a változó fizetési szimbólummal együtt, amelyet az eladó a szerződés megkötését követően közöl a vevővel. Készpénz nélküli fizetés esetén a vevőnek a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége akkor teljesül, amikor a vonatkozó összeget jóváírják az eladó számláján.
- Az eladó nem igényel kauciót vagy más hasonló fizetést a vevőtől. Ez nem érinti az üzleti feltételek 3. cikkének 5. bekezdésének azon rendelkezéseit, amelyek az áruk vételárának előre történő fizetési kötelezettségeire vonatkoznak.
- A fizetési kapun keresztül történő fizetés esetén a vevő betartja az érintett elektronikus fizetési szolgáltató utasításait.
- Készpénz nélküli fizetés esetén a vevőnek a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége akkor teljesül, amikor a vonatkozó összeget jóváírják az eladó bankszámláján.
- Ha a vevő előre készpénz nélküli fizetést választ a bankszámlára, az árut az eladó elküldi, amint a vételár jóváírásra kerül az eladó bankszámláján. Az adóokmány - számla - ebben az esetben a vevő e-mail címére lesz elküldve az áru feladását követően.
- Az eladónak joga van - különösen abban az esetben, ha a vevő nem nyújt további igazolást a megrendelésről - a teljes vételár megfizetését követelni, mielőtt az árut elküldené a vevőnek.
- Az áru a vevőnek a megrendelésben megadott címre lesz szállítva.
- A szállítási mód kiválasztása az áruk megrendelése során történik.
- Az áruk szállításának költségei az áruk feladásának és átvételének módjától függően a vevő megrendelésében és az eladó megrendelés visszaigazolásában lesz meghatározva. Abban az esetben, ha a szállítási módot a vevő külön kérése alapján történik, a vevőt terheli a szállítási móddal járó kockázat és az esetleges további költségek megtérítése.
- Ha az adásvételi szerződés szerint az eladó köteles az árut a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre szállítani, akkor a vevő köteles az árut átvenni. Abban az esetben, ha bizonyos okokból szükséges az árut többször kiszállítania a vevőnek vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon kiszállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt kiszállításával kapcsolatos költségeket, ill. egy másik kézbesítési módszerrel kapcsolatos költségeket megtéríteni.
- Az áru a szállítótól történő átvételét követően a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a szállítót. A csomagolás megsérülésének megállapítása esetén, ami a küldeménybe való jogosulatlan behatolás jeleit mutatja, a vevőnek nem kell a megrendelését átvennie.
- Az eladó ÁFA fizető. Az eladó adóokmányt állít ki a vevő számára - számlát, amely megfelel az adóügyi követelményeknek. A számla a vevő e-mail címére lesz küldve, és nyomtatott formában is hozzá lesz csatolva a megrendeléshez.
- A vevő úgy szerzi meg az áru tulajdonjogát, hogy megfizeti az áru teljes vételárát, beleértve a szállítási költségeket, majd átveszi az árut. Az áru véletlen megsemmisüléséért, megrongálódásáért vagy elvesztéséért a felelősség az áru átvételének időpontjában vagy abban a pillanatban hárul a vevőre, amikor a vevő köteles volt átvenni az árut, de ezt nem tette az adásvételi szerződéssel ellentétben.
- A kínált áruk és szolgáltatások árai tartalmazzák az ÁFA-t.
- Tájékoztatnánk Önt, amennyiben utánvétes fizetés esetén nem veszi át a csomagot, Ön pénzügyi kárt okoz cégünknek a csomag feladása, visszaszállítása kapcsán, a fenti 2x1990 Ft összegű költségre, valamint ezen kártérítési összeg esetleges nemfizetése esetén a késedelmi kamatokra, az esetleges jogi eljárás összes költségét cégünknek Ön köteles megfizetni.
VI. ELLÁLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL
- Az a vevő, aki fogyasztóként üzleti tevékenységén kívül kötött adásvételi szerződést, jogosult elállni az adásvételi szerződéstől.
- A szerződéstől való elállás időtartama 14 nap
- az áru átvételének napjától számítva,
- az utolsó áruszállítás átvételének napjától, ha a szerződés tárgya többféle áru vagy több alkatrész kiszállítása
- az első áruszállítás átvételének napjától, ha a szerződés tárgya rendszeres ismételt áruszállítás.
- Az elállási időszak betartása érdekében a vevőnek elállási nyilatkozatot kell küldenie az elállási időszakon belül e-mail formájában az eladónak.
- Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő használhatja az eladó által a szerződés elállására vonatkozó formanyomtatványt. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vevő elküldi az eladó e-mail vagy szállítási címére, amelyet ezen üzleti feltételek tartalmaznak.
- A szerződéstől elállt vevő köteles a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az eladónak. Az áru visszaküldése ingyenes, az eladót terhelik az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek. Az eladó megszervezi a szállítást a vevőtől egy szerződéses szállító céggel.
- Ha a vevő eláll a szerződéstől, akkor az eladó késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatéríti az áru vételárát, beleértve a szállítási költségeket is, amelyet az vevőtől kapott a bankszámlájára.
- Ha a vevő más módszert választott, mint az eladó által kínált legolcsóbb áru visszaszállítási módszere, akkor az eladó megtéríti a vevőnek az áruk visszaszállításának költségeit, a legolcsóbb ajánlott áruszállítási módnak megfelelő összegben.
- Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, akkor az eladó nem köteles visszaadni a kapott pénzeszközöket a vevőnek korábban, mint ahogy a vevő átadná az árut vagy bebizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
- Az árut a vevőnek sértetlenül, kopás nélkül és szennyeződés nélkül, lehetőség szerint az eredeti csomagolásában kell visszaküldenie az eladónak. Az eladónak jogában áll egyoldalúan beszámítani az áru esetleges megrongálódásának és javításának költségeit, ami a vételárból lesz levonva.
VII. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK
- Az eladó felelős azért, hogy az áruk hibátlanok legyenek az átvételkor. Az eladó különösen felelős a vevő felé abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:
- az áruk rendelkeznek a felek által elfogadott jellemzőkkel és tulajdonságokkal, és ha hiányzik a megállapodás, az áruk eladó vagy a gyártó által leírt vagy azok jellegére és reklámban szerepelt jellemzőkkel és tulajdonságokkal rendelkeznek,
- az áruk alkalmasak az eladó által feltüntetett, ill. meghatározott célra vagy amelyhez általában ilyen típusú árukat használnak,
- az áruk megfelelő mennyiségben vannak
- az áruk megfelelnek a jogszabályi előírásoknak
- Ha a hiba az áru vevő általi átvételétől számított 6 hónapon belül nyilvánvalóvá válik, az árut az átvételkor hibásnak kell tekinteni. A vevő jogosult az árukban fellépő hibákból eredő jogok gyakorlására az átvételtől számított 24 hónapon belül vagy egy adott árura meghatározott hosszabb garanciális idő alatt. Ez a rendelkezés nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeket alacsonyabb áron lettek eladva olyan hibáért, amiben a vevő és az eladó előre megállapodott.
- Hiba esetén a vevő panaszt nyújthat be az eladóhoz, és kérheti:
- az áru cseréjét,
- az áru javítását,
- az ésszerű kedvezményt a vételárból,
- az elállást a szerződéstől.
4. A vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől,
- ha az árunak jelentős hibája van,
- ugyanazon hiba ismételt előfordulása (ha az áru már több mint 2x volt javítva)
- Az eladó köteles a panaszt elfogadni bármely olyan helyen, ahol a panaszt el lehet fogadni, ill. a székhelyén vagy a telephelyén. Az eladó köteles írásbeli visszaigazolást adni a vevőnek arról, hogy a vevő mikor élt a jogával, mi a panasz tartalma és milyen panaszkezelési módot kér a vevő, valamint vissza kell igazolni a panasz kezelésének időpontját és módját, beleértve a javítás és annak időtartamának hosszát vagy írásbeli indoklást a panasz elutasítására.
- Az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazott haladéktalanul, összetett esetekben három munkanapon belül dönt a panaszról. Ez az időszak nem tartalmazza a hiba szakmai értékeléséhez szükséges áru- vagy szolgáltatástípusnak megfelelő időt. A panaszokat, beleértve a hibák kiküszöbölését, haladéktalanul, legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül kell orvosolni, kivéve, ha az eladó és a vevő hosszabb időszakban nem állapodik meg. Ennek az időtartamnak a hiába történő lejárása lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A követelés pillanatának azt a pillanatot kell tekinteni, amikor a vevő akaratának kifejezése (a hibás teljesítéstől való jog gyakorlása) megtörténik az eladóval szemben.
- Az eladó írásban tájékoztatja a vevőt a panasz eredményéről.
- A hibás teljesítés joga nem a vevőt illeti meg, ha a vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás vagy ha a vevő maga okozta a hibát.
- Indokolt panasz esetén a vevőnek joga van a reklamációval kapcsolatban felmerült költségek megtérítésére. A vevő ezt a jogát az eladótól a garanciális idő lejárta után egy hónapon belül gyakorolhatja.
- A vevő választhat a panasz kezelésének módjáról.
- A szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogait és kötelezettségeit a Ptk. rendelkezései szabályozzák, valamint a fogyasztóvédelmi törvény.
- Ha egy olyan küldemény kicsomagolása után, amelynek a csomagolása vizuálisan rendben van, de úgy találja, hogy az áru a szállítás során megsérült, megrongálódott vagy bizonyos alkatrészek hiányoznak, akkor indokolatlan késedelem nélkül reagálnia, értesítenie kell a GLS vagy futárszolgálatot átvett legfeljebb két napon belül. Az eredeti csomagolásban lévő árukról készítsen fényképet a szállítás átvételekor és küldje el nekünk a fényképeket az info@tanccipok.hu e-mail címre, majd a mi költségünkre visszaszállítást intézünk. Sajnos a 14 napon túli panaszok nem fogadhatók el, mivel már nem lehet kideríteni, ill. megállapítani, hogy a kár valóban a szállítás során vagy a vevő otthonában keletkezett-e.
VIII. SZÁLLÍTÁS
- A szerződő felek minden írásbeli levelet elektronikus módon közölhetnek egymással.
- A vevő üzenetet küld az eladónak ezen feltételekben megadott e-mail címre. Az eladó üzenetet juttat el a vevőhöz a felhasználói fiókjába vagy a megrendelésben megadott e-mail címre.
IX. JÓTÁLLÁS
- Minden árura a vásárlás napjától számított 24 hónapig jótállást vállalunk. A jótállás nem vonatkozik mechanikai sérülések, helytelen kezelés vagy telepítés okozta hibákra. Ezenkívül a festék kopása a használat és az áru normális kopása miatt.
- A futárszolgálat igénybevételekor a szállítás során megrongálódott árukra való panaszát a futárszolgálat panasztételi eljárása szabályozza. Az így okozott hibákat nem lehet reklamálni az eladónál.
- Az eladó, a Botan shop s.r.o. által nyújtott garancia minden olyan anyag- és gyártási hibára vonatkozik, amely a szállított árukban és szolgáltatásokban felbukkant a jótállási időn belül.
- A garancia nem terjed ki olyan működési jellegű hibákra, amelyek a kiszállított áruk vagy szolgáltatások esetében merülnek fel, amelyek azoknak az áruk használatára vonatkozó általános előírásoktól eltérő módon történő felhasználásából erednek.
- A garancia nem vonatkozik idegen tárgyak által okozott kopására vagy károsodására.
- A jótállás nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeket más célra vagy a rendeltetéstől eltérő módon használtak.
- A garancia nem lesz érvényes, ha a vevő nem igazolja a garancia nyújtásához szükséges érvényes dokumentumot - számla.
- A jótállás nem vonatkozik az időjárási körülményeknek kitett árukra, ill. azok alkatrészeire.
X. BÍRÓSÁGON KÍVÜLI VITÁK RENDEZÉSE
- A cseh kereskedelmi felügyeleti hatóság, székhelye: Provozní 5491/1, 722 00 Ostrava-Třebovice, IČ: 000 20 869, internetes cím: https://adr.coi.cz/cs. jogosult az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták rendezésére, esetleg az online platform a http://ec.europa.eu/consumers/odr használható, az eladó és a vevő közötti viták rendezésére az adásvételi szerződés alapján.
- Európai Fogyasztóvédelmi Központ Csehországban, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetes cím: http://www.evropskyspotrebitel.cz az 524/2013 EU parlament és tanács rendelete értelmében kapcsolattartó pont az online vitarendezésről a 2006/2004 / EK rendelet és a 2009/22 / EK irányelv (online fogyasztói vitarendezési rendelet) módosításáról szóló, 2013. május 21-i európai parlamenti és tanácsi irányelv.
- Az eladó a kereskedelmi engedély alapján jogosult az árukat értékesíteni. A kereskedelem engedélyezését az illetékes hivatal a kompetenciáján belül végzi. Korlátozott mértékben a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság felügyeli a fogyasztóvédelemről szóló törvény betartását is.
XI. KERESKEDELMI ÜZENETEK KÜLDÉSE ÉS SÜTIK TÁROLÁSA
A vevő beleegyezik az úgynevezett sütik számítógépén, telefonján vagy más készülékén történő tárolásába. Ha lehetőség van a weboldalon történő vásárlásra az eladó az adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségeinek teljesítésére, úgynevezett sütik tárolása nélkül, úgy a vevő bármikor visszavonhatja az előző mondat szerinti beleegyezését.
XII. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Az eladó és a vevő közötti minden jogviszony a Cseh Köztársaság jogrendszerével összhangban jön létre. Ha az adásvételi szerződés által létrehozott kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a jogviszonyukat a cseh jog szabályozza. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező jogi szabályozásból eredő jogait.
- Az eladót nem kötik a vevővel kapcsolatban magatartási kódexek a Ptk. ide tartozó rendelkezései értelmében.
- Az eladó weboldalának minden joga, különös tekintettel a tartalomra, így az oldalelrendezésre, a fényképekre, filmekre, grafikákra, védjegyekre, logókra és egyéb tartalmakra és elemekre vonatkozó szerzői jogok az eladót illetik. Tilos a weboldal vagy annak bármely részének másolása, módosítása vagy egyéb használata az eladó beleegyezése nélkül.
- Az eladó nem vállal felelősséget az internetes áruház harmadik fél általi beavatkozásából eredő hibákért vagy annak rendeltetésellenes használatának eredményeként. Az online áruház használata során a vevő nem használhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé teheti számára vagy a harmadik fél számára, hogy beavatkozhasson vagy használhassa az online áruházat alkotó szoftvert vagy más elemeket, továbbá, hogy használhassa az online áruházat vagy annak elemeit vagy szoftverét oly módon, hogy az ellentétben legyen az eredeti céljával.
- A vevő ezennel vállalja a körülmények változásának kockázatát a Ptk. §1765 2. bekezdése értelmében.
Ezek az üzleti feltételek 2019. február 1-jén lépnek hatályba.