TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ÉS REKLAMÁCIÓ
Nem megfelelő a méret? Nem megfelelő a termék? Rossz terméket kaptál?
A reklamáció és visszaküldés gyors folyamatát biztosítjuk. Néhány kattintással új reklamációt vagy visszaküldést hozhatsz létre. Ezt a lépést nem hagyhatod ki, de mi végigvezetünk rajta, hogy minden a lehető legegyszerűbb legyen. Az online űrlapon lehetőséged van a visszaküldött termék szállításának közvetlen megrendelésére is. Ezt követően küldünk egy linket az e-mail címedre, így áttekintést kapsz arról, hogy mi történik az üggyel. Készítsd elő a rendelési számod és az e-mail címed, és kezdhetjük is.
Gyors termékcsere!
Ha bármilyen okból ki szeretnéd cserélni vagy vissza szeretenéd küldeni a cipőt, a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül van rá lehetőség. Először is vissza kell szükséges küldeni az eredetileg vásárolt terméket a "Rendelés visszaküldése" gombbal, amelyet alább találsz. A termék visszaküldésének minden lépését szükséges kitölteni az űrlapban. Az új terméknek pedig új megrendelést szükséges létrehoznod!
Visszaküldési cím saját visszaküldés esetén:
Botan shop s.r.o.
Josefa Kotase 51/26
Havířov - Dolní Datyně
736 01
Czech republic
Tel.: +420 771 294 747
A csomag elküldése előtt fontos kitölteni az online űrlapot a felső "Rendelés visszaküldése" gombon keresztül, és saját szállítást választani!
A visszaküldött termék nem lehet használt, szennyezett, sérült vagy más módon megrongálódott, és az eredeti csomagolásban szükséges azt visszaküldeni! Ne ragasszd a dobozt vagy a csomagolást ragasztószalaggal, ne írj rá semmit, valamint ne sértsd meg semmilyen módon. A termék része, és te sem szeretnéd a terméket sérült csomagolásban kapni :) Amennyiben a csomagolás sérült, a visszaküldött összegből lesz levonva az ára.
Bővebb információk az üzleti feltételekben találhatók.